Amaran Terhadap Kerajaan Thagut Malaysia Tentang Kezaliman ISA

~
By:   Abu Ubaidah
Muhajir dan Mujahid Pattani Darussalam
Merangkap Jeneral Awwal, Tandzim Al-Qaeda Bahagian Asia Tenggara

Segala puji bagi Allah yang menjadikan Jihad Fi Sabilillah sebagai puncak tertinggi Islam serta shalawat dan salam atas Nabi Muhammad Sallallahualaihi Wasallam yang senantiasa tegar berdiri menjulang Islam, hingga ke akhir hayatnya.

Amma Ba'du,

Majlis Asy-Syura Al-Mujahidin memandang besar peristiwa hitam yang berlaku di Malaysia, pada tanggal 28 & 29 Jamadil Akhir bersamaan 2 & 3 Julai 2008. Akhi Shahrial Sirin, yang telah 7 tahun ditahan dibawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) kerana dikatakan terbabit dengan gerakan Jihad Fi Sabilillah dinafikan haknya daripada melawat anaknya Aina Mardiah binti Shahrial yang koma akibat terjatuh di rumahnya.

Walaupun usaha untuk cuba meminta pelepasan sementara daripada kerajaan thagut telah dimulakan daripada awal, pihak polis sengaja melambat-lambatkan pelepasan sementara tersebut. Akhirnya, Akhi Shahrial Sirin tidak sempat melihat anaknya ketika anaknya masih hidup. Beliau tiba hanya setelah anaknya itu meninggal dunia.

Kepada Pemerintah Thagut Malaysia, kami memandang serius kezaliman ini. Kami juga sedang melihat perkembangan yang berlaku di Malaysia dengan begitu teliti. Dari medan yang sedang berkobar dengan api peperangan, dari medan jihad Pattani Darussalam, kami berikrar bahawa hari itu pasti datang. Pada hari itu kami pasti akan hancurkan kamu. Kami hanya menanti detik yang sesuai insyaallah. Yang haq pasti datang. Kebatilan pasti lenyap.

Kami melontarkan yang hak kepada yang batil lalu yang hak itu menghancurkannya, maka dengan serta merta yang batil itu lenyap. (Surah Al-Ankabut ayat 18)

"Yang benar telah datang dan yang batil telah lenyap. Sesungguhnya yang batil itu adalah sesuatu yang pasti lenyap.” (Surah Al-Isra’ ayat 81)

Gunakanlah sisa-sisa masa ini untuk kembali bertaubat. Kembalilah pada hukum Allah, berhenti daripada memusuhi Jihad, Mujahidin serta para daie, bebaskan tahanan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) dan berhenti daripada menjalinkan hubungan dengan negara yang memusuhi atau memerangi kaum Muslimin. Insyaallah, jika itu kamu lakukan, kamu pasti selamat.

Dan kemenangan itu milik Allah seluruhnya.

Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar!